Goed nieuws !

De dvd-recorder is eindelijk goed ! πŸ˜†

Ik heb gisteren nog ‘folow-tv’ gedaan. Dat is de posten van de tv overzetten naar de dvd. Ik was daar mee bezig, toen ik merkte dat het niet juist was. Ik wilde herstellen maar het onding gaf ‘busy’. Het boekje gaf uitleg en zei dat ik moest wachten tot hij klaar was met zijn bewerking. Ik heb 3 uur gewacht (!) en dan de stekker uitgetrokken. πŸ˜₯

Toen ik opnieuw de stekker instak, zag ik dat de eerste 10 posten verkeerd stonden en heb ik ze allemaal manueel gezocht en op de juiste plaats gezet. Een heel werk, de oude methode, maar het is gelukt. De nodige TMF, die er volgens de verkoper in moest om die Guide Plus te kunnen ontvangen, en RTL, volgens het boekje en de www, zaten erin. Opnieuw op stand-by gezet en wachten. 😐

Ik dacht dat ik pas vandaag zou weten of het gelukt was, maar gisteren wilde ik de live-tv testen : er waren 2 programma’s die elkaar overlapten en door de dvd op een bepaalde post te zetten slaat het de uitzending op in een (RAM)buffer. Dat kan je dan bekijken en doorspoelen of terugkeren zoals een opgenomen stuk. Toen ik de dvd aanzette, en natuurlijk vlug een wilde nazien of er al iets veranderd was, zagen we dat er al een deel van de Guide Plus doorgekomen was. Ik had hoop en was tevreden. Die live-tv is een prachtige uitvinding en zullen we veel gebruiken, want het werkte perfect. πŸ™‚

Deze morgen was ook de Guide Plus piekfijn in orde. Hoera ! Ik zal deze namiddag verder testen doen, maar ik heb nu eindelijk het begin-scherm die ik zou moeten hebben. πŸ˜›

Voor mijn doen, ben ik nog kalm gebleven, hé. 😎

2 thoughts on “Goed nieuws !

Geef een reactie

