Het vliegt de deur uit !

Gisteren deed de dvd-recorder raar : het enige wat op het schermke kwam was ‘Loading’. 😯 We konden het niet aan- of uitzetten, de dvd uithalen, gaf geen beeld, … Niets. Nada. Zip ! 😦 We hebben alles geprobeerd wat op het internet te vinden was : de stekker uithalen (voor 5 minuten) – we hebben het voor veel langer uit gelaten, op ‘eject’ ofΒ op ‘aan/uit’ blijven duwen – tot mijn vingers ongevoelig werden, … Niets veranderde iets aan de zaak. πŸ˜₯ Ik heb dan beslist om vandaag een nieuwe te gaan kopen en de kapotte in herstelling te krijgen. Tijdens zijn werkuren heeft mijn schat alles geregeld. De kapotte kan via Krefell, waar het gekocht was, terug naar de hersteldienst van JCV. Ze zijn daar op de hoogte van het probleem en zouden het eventueel zonder kosten herstellen. Eerst zien en daarna geloven … Bij Photohall hadden ze een Philips in voorraad met harde schijf waar je veel mee kan doen. Na het werk zijn we die gaan ophalen en betalen. Het eerste deel van de installatie is gebeurd, morgen de rest. Gelukkig hebben we gisteren ons plan kunnen trekken en moeten we vandaag maar 1 ding opnemen en dat kan op video. Morgen zou alles terug operationeel moeten zijn πŸ™‚

Gisteren heeft mijn schoonzus gebeld met de vraag of mijn aanbod voor een lening nog geldig was. (Zij en mijn broer zijn uit elkaar van verleden week. Aangezien mijn broer de scheiding niet fair speelt, ben ikΒ bereid haar te helpen.) Ik zal dus morgen mijn spaarcenten aanspreken om haar uit de nood te helpen. πŸ˜•

Ik kan zo niet rijk worden hΓ© πŸ˜‰

5 thoughts on “Het vliegt de deur uit !

  1. by the way, ’t vervolg staat op mijn blog intussen πŸ™‚

    Γ©n ik heb ook al nekeer met Γ©ne gelachen die zijn piet(je) boven haalde, ik zal er wellicht ook nog eens een postje van maken πŸ˜€

    een bierdrinker hΓ¨!? ik zit momenteel aan een glaasje rode wijn te nippen πŸ˜€ maar ik hou zeker evenveel van een goed glas bier πŸ˜€

  2. @ Blah :
    Ik zal het direct eens gaan lezen zie πŸ™‚
    Ik misschien ook πŸ˜‰
    Ik drink graag Rodenbach uit het flesje. Daar kan ik liters van zuipen voor ik te ‘vol’ geraak. Hahaha ! πŸ˜†

Geef een reactie

