Nieuwjaarsdiner.

We hebben het weer gehad en hebben het overleefd.

Om 12u30 zijn mijn schat en ik aangekomen in De Notter. De Kir was voortreffelijk en verradelijk dus ben ik, na 2,5 glazen, overgeschakeld naar Rodenbach. De hapjes waren zeer fijn, werd me gezegd.

Het eten was voortreffelijk, zeker de speciaaltjes voor mij, zoals gewoonlijk. De sfeer zat er al goed in toen de tombola begon. Er waren mooie prijzen en zeer veel flessen Champagne en goede schuimwijn. Zo’n laatste hebben we ook gewonnen 🙂

Geen speech, ook altijd goed nieuws, zodat we vlug aan de dans konden beginnen. Eerst moesten we buiten roken maar rond 17 uur kwam er een zaaltje vrij dat omgetoverd werd totimg_6092.jpg rookruimte. Bedankt, lieve mensen.

Ik heb mijn tijd verdeeld tussen de dansvloer, vlug iets drinken en de rookruimte, waar vaak levendige gesprekken plaats vonden. Iemand van de PWA had pruiken mee. Die hebben we natuurlijk bijna allemaal op ons kop gezet om ermee te dansen.  😀 Voor die foto’s is het wachten tot volgende week want collega Michael heeft ze moeten nemen, de batterijen van ons toestel op waren. We hebben gedanst tot het laatste nummer.

Dan samen nog wat gedronken in de rookruimte terwijl we aan het wachten waren op chauffeurs die iedereen veilig naar huis konden brengen. Mijn lief heeft ons naar huis gebracht maar we hadden nog geen zin om te gaan slapen, dus zijn we de Cohiba binnen gestapt. Mijn neefje was er aan het werk. Zo konden we nog wat tegen hem zeveren. Rond 2 uur vonden we het welletjes en zijn gaan slapen.

Het was een leuk samenzijn en terugzien van enkele afwezige collega’s. Ik wil hierbij Erica vermelden, want zij heeft blijkbaar de weg naar hier gevonden. Kom lezen en geef een reactie, meid. 😆

4 thoughts on “Nieuwjaarsdiner.

  1. Ik heb soms de indruk, dat sinds ik daar weg, er een stuk of tien nieuwe collega’s bij gekomen zijn. Ofwel is mijn geheugen een vergiet en ben ik de helft van de namen vergeten. 🙂 Goed dat jullie je zo goed geamuseerd hebben. 😆

Geef een reactie

