Volgende week …

zal een rare week zijn : maandag en dinsdag werken. De rest van de week niet.

Woensdag om 11 uur te St.-Andries de begrafenis van Liliane. Ik had kunnen een ‘BP15′ nemen en om 10u30 vertrekken en voor 14 uur terug komen, maar ik zie dat niet zitten. Ik vrees dat mijn verdriet te groot zal zijn. De kans is groot dat we met collega’s en modellen iets gaan drinken en nog wat napraten. 😦

Donderdagnamiddag om nieuwe nagels. Om dan die voormiddag te moeten werken, wil ik niet. Ik wil uitslapen. Nieuw verlof hé 😉

Vrijdagmiddag het nieuwjaarsdiner met het werk. Mijn schat gaat ook mee. Hopelijk wordt het weer leuk, zoals de vorige jaren : lekker eten (speciaaltjes voor mij want ik lust het weer niet), veel drinken, lang dansen, buiten staan roken en zeer veel plezier hebben.

Ik zal zaterdag een beetje niet goed zijn, vrees ik 😀

2 thoughts on “Volgende week …

Geef een reactie

