In ’t nieve


IMG_5593
Originally uploaded by stef flater.
Ik dacht daarnet: het word tijd voor een beetje veranderingen. Dus heb ik hier het één en ander een beetje veranderd. Niet echt het grote werk, enkel een ander lay-out. Geen wereldschokkend verschil maar toch net genoeg. Aangezien ik ook nogal wat narcistische trekjes heb, heb ik maar direct een foto bijgeplaatst zodat iedereen kan zeggen wat een goed fotograaf ik ben. (Nu allemaal in koor: dikke nekke!) 😉 Eigenlijk zou ik het liefst deze blog volledig overplaatsen naar WordPress maar dat wil ik mijn medebloggers hier niet aan doen. Wat gemakkelijker is voor mij is niet perse gemakkelijker voor een ander. Heb ik jullie al een goed nievjaer toegewenst? Ja, op mijn andere blog (min of meer toch). Misschien maar beter om niet in herhaling te vallen zeker?
4 thoughts on “In ’t nieve

  1. @ Stef :
    Bedankt om het hier eens te veranderen. Ik kom er zo weinig mogelijk aan omdat ik het niet goed kan.
    Mooie foto ! Geen dikke nek 😉
    Van mij mag je hoor, overschakelen naar WordPress, als het beter is. Enkel zeggen wat er voor mij veranderd en hoe ik het moet doen.

Geef een reactie

