Flarden van gedachten.

De schuifdeur staat hier open. De kachel(s) zijn uit natuurlijk. Het is niet koud buiten. Is dit December-weer ?

Mijn schat trotseert de vele andere shoppers om alles in huis te krijgen tegen Oudejaar. Heb ik geluk dat hij dat ziet zitten, anders moest ik gaan.

De kleine poes is nu duidelijk aan het groeien. Ze is nog klein voor haar leeftijd maar ze zal wel genoeg wegen voor haar sterilisatie, binnen enkele weken.

Al vele mooie films gezien in ons verlof. Op tv geven ze traditioneel rond deze tijd mooie romantische komedies, schitterende thrillers en grote tekenfilms.

We hebben nu al 390 films op dvd ! Keuze genoeg.

Gezien op dvd : ‘Finding Neverland’ met Johnny Depp in de rol van J.M. Barrie, de schrijver van Peter Pan; ‘Eragon’ met Jeremy Irons, een schitterende drakenfilm; ‘Notes on a Scandal’ met Judi Dench; …

De BAFTA-Tribute voor Judi Dench gezien op tv. Die Engelsen kunnen er toch iets van : vele collega’s van haar aanwezig, vele clipjes uit haar vele films, een kort gesprek met haar, … Een leuke dame, schitterende actrice, fijne collega zo blijkt.

Menck is terug ! Hij blogt met oude stukken maar ook nieuwe. Zie blogrol.

Mijn kuisvrouw komt dan, hopelijk, want het is nodig. Anders zullen we het zelf moeten doen 😦

4 thoughts on “Flarden van gedachten.

  1. Hier konden we de deur niet openzetten. Deze morgen regen, dan wat zon, en dan weer grijze lucht en regen en gans de dag veel wind, maar niet echt koud.
    Judi Dench is een klassedame- en actrice. Ik zag laatst een paar films waarin zij een hoofdrol speelde.
    Hier zitten de feestelijkheden erop, geen familiale verplichtingen meer, ik moet niemand meer ontvangen en moet nergens meer naartoe dit jaar. Oudste kleinzoon (4) is hier wel blijven slapen omdat ik het hem gevraagd heb en dat wilde hij maar al te graag 😉
    Vandaag heb ik ook gezien dat Menck er terug is…goed hé!
    Ik wens jullie een gezellig Oudejaar en een gezond en voorspoedig 2008!

  2. De deur staat hier toch niet de ganse tijd open. Het mag dan warm zijn voor december, het is geen zomer hé.
    Hopelijk was je kuisvrouw gezond en is je huis intussen netjes gekuist.
    groetjes

Geef een reactie

