Samen thuis.

Vanaf vandaag is mijn lief ook in verlof. Hij moet ook niet meer gaan werken dit jaar.

We zullen nu samen ons bezig houden met tv en dvd’s bekijken, spelletjes spelen, … We hebben nog het gewonnen Cluedo spel met dvd dat we eens moeten proberen. Dat zal ook een fijne namiddag worden. De herinneringen aan onze deelname aan het Cluedo-live game, deze zomer, zullen weer boven komen. Wat was dat een leuke dag !

We hebben deze morgen de kerstkaartjes geschreven. Hij heeft ze op de post gedaan.
Aangezien hij de kok is, zal ik ook beter, gezonder en regelmatiger eten. Het is ook hij die de boodschappen doet en er zijn weer verschillende lekkere dingen in huis om van te smoeffelen en smullen.
Alleen maar voordelen, mijn schat thuis hebben.

Omdat het ook tijdens de dag (bijna) vriest, heb ik de gaskachel, dat ik anderhalf jaar geleden gekocht heb, voor de eerste keer aangestoken. Dat staat vooraan en wordt alleen ontstoken wanneer ik bang ben dat de waterleiding, die daar binnen komt, zou kunnen vervriezen. De oude was niet meer betrouwbaar, dus heb ik een volledig nageziene tweedehandse gekocht. Verleden jaar heb ik het niet nodig gehad, wat bewijst dat het deze winter kouder is. Het ziet er ook zo uit : alles ligt onder een fijn wit laagje. Ik zie een winterlandschap als ik buiten kijk.

3 thoughts on “Samen thuis.

  1. Wat leuk – samen thuis, en dan nog met een nieuwe man, blijkbaar!
    En ja, het is koud! Deze morgen was het ook helemaal wit buiten van de vorst maar deze avond ligt het hier wit van héle fijne sneeuw!
    Deze avond was ik op verjaarsdagbezoek 6 km verderop in de stad waarbij ik ook nog een naburige gemeente door moest – nada, niks, niente – geen sneeuw!
    Raar hé?

  2. @ Micheline :
    Bedankt en ook voor jullie !

    @ Annemie :
    Ja, hij is lange tijd alleen geweest en kon het allemaal én hij doet het graag en ik niet, dus … 😉
    Ja, heb dat ook eens gehad : het regende vooraan van ons huis maar niet aan de achterkant. Het moet ergens stoppen zeker ?

Geef een reactie

