Ik heb lieve schatten !

Vandaag is de kleine Kira, voor de eerste keer, alleen buiten gemogen. Mijn lief en ik waren alles in het oog aan het houden, maar bleven binnen. We waren zeer ongerust dat ze zou buiten de grenzen van onze tuin zou gaan en zo, mogelijks, in gevaar zou komen. Maar de kleine schat is niet verder geweest dan dat ze normaal, aan de leiband, gaat. Ook mijn andere schat, de grote Toyah, is de hele tijd bij haar gebleven. hij heeft zelfs met haar gespeeld en haar naar binnen gejaagd toen een auto passeerde op de inrit van de vrachtwagens. Tussen die inrit en onze tuin ligt nog een tuintje, dus er was zeker geen gevaar. Ze hebben samen hun poten kunnen strekken, zonder de beperking van de leiband. Nu ligt de grote poes boven en de kleine op mijn schoot te slapen. Ze zijn doodmoe en ik gelukkig.

Ik had gisteren gezegd tegen mijn lief dat, als hij ooit de oude tv-reeks ‘Beauty & the Beast’ tegen komt, hij die gerust mag kopen. Ik zou hem direct terug betalen. Ik heb daar met zoveel plezier naar gekeken, dat ik het nog eens wil zien. Normaal, die oude tv series, interesseren me niet meer en ik zou er zeker geen geld voor geven. Nog eens een aflevering zien (op tv) van Bonanza, High Chaparall, Mannix, … is leuk, maar om die te kopen ? Neen, dank je.
Wat heeft mijn lief gedaan ? Hij heeft gezocht, gevonden en de eerste 8 afleveringen van het net gehaald en ze gebrand op dvd ! Aangezien ze (bijna) niet te verkrijgen zijn, is dit de oplossing. Ik kan ernaar kijken wanneer ik wil. Is hij een schat, of wat !

Ik heb geluk dat ik 3 zo’n lieve schatten heb.

3 thoughts on “Ik heb lieve schatten !

  1. Nooit zelfs één aflevering van’Beauty & the Beast’ gezien. Oude series doorstaan de tand des tijds niet zo goed als oude films. Er zijn maar weinig series die de moeite zijn om te herbekijken.

Geef een reactie

