Leuk !

Het was gisteren zeer leuk op het werk. Echt, deze keer.
We waren maar met 6 berekenaars (mensen die dossiers afwerken). Normaal zijn we met minstens het dubbel. Er waren veel dossiers tijdelijke werkloosheid die ons saldo zeer hoog hield en daarom had de chef beslist dat we gisteren met z’n allen niets anders zouden doen dan deze gevallen. En zo geschiedde. Het was rustiger werken wegens het weinige volk en, eens in de routine, vlotte het goed, alhoewel het afwerken veel ingewikkelder is dan vroeger.
Het was leuk om eens een deftig aantal op mijn werkblad te kunnen zetten. Het deed me denken aan vroeger, de tijd van voor de ‘vereenvoudigingen’.
Door deze actie zijn alle ‘grote’ dagen met extra veel indieningen nu afgewerkt en kunnen we proberen in te halen tegen de feestdagen in december, maar met toch iets minder druk.
Chef blij = wij blij.
Ik was zeer moe toen ik thuis kwam. Die ‘slag doorgeven’ was in mijn kleren gekropen.
Vandaag bij de kwaliteitscontrole bleek dat we geen fouten gemaakt hadden. Zijn we goed of zijn we goed ?

2 thoughts on “Leuk !

Geef een reactie

