Hij is vroeg, dit jaar.

Ik heb het over de lieve, Heilige Sinterklaas, natuurlijk.
Deze morgen, toen ik opstond, was Hij langs geweest. Mijn lief zei me dat Hij waarschijnlijk op de dag zelf niet veel tijd zou hebben, dus was Hij deze morgen gekomen. Leuk om zo op te staan !
Ik heb de dvd’s van de laatste Harry Potter en van de laatste Pirates of the Caribbean gekregen. Allebei 2-disc uitvoeringen met veel extra’s, wat ik zeer graag heb. Ik zal voor uren braaf voor de tv zitten. Voor mijn zoet had Hij 2 dvd’s van klassiekers mee waar hij al lang naar op zoek was : Highlander 1 en The Warriors. Voor de poezen was er een nieuw speeltje. Toch raar dat Hij precies weet wat we willen hé 😉
Samen met de lekkere man-te-paard-koeken was het een zeer gezellig ontbijt.
De chocolade laat ik graag voor mijn schat. De mandarijntjes zullen we samen op eten.
Komt Hij echt maar 1 keer per jaar ? 😀

2 thoughts on “Hij is vroeg, dit jaar.

  1. Héhé…leuk!
    Hier komt de heilige man niet – bewust. Noch voor echtgenoot noch voor mezelf en evenmin voor de kinderen en kleinkinderen. Dat is een heel bewuste keuze waarmee de kinderen alleen maar kunnen instemmen. Gans het jaar door worden kinderen overspoeld met reclame en gelegenheid om speelgoed/geschenken te krijgen.
    Ik heb er in samenspraak met de kinderen ervoor geopteerd dat de kleintjes een geschenk krijgen met hun verjaardag en met Kerstmis – speelgoed dat in de meeste gevallen hier bij mij thuis blijft! En het werkt goed op die manier…
    Let wel: volgende week zondag is gans de kroost uitgenodigd voor een ‘uitzonderlijk ongezond avondmaal’ van sinterklaaskoeken en chocolademelk/koffie met bijgaand snoep als chocolade, marsepein en nicknackjes! 😉

  2. Zo komt de Sint toch even langs zonder de geschenkjes. Goede keuze. Van mijn moeder krijg ik ook al jaren maar een speciale koek of zo. Meer moet dat niet zijn 😉

Geef een reactie

