Een dag vol verrassingen.

Gisteren opgestaan en ik voelde me niet meer ziek. Hoera ! Mijn lichaam had het weer gelapt : alle ziektekiemen buiten gewerkt in korte tijd. Toen ik beneden kwam zag ik de prijs : 2 koorts blazen. 1 op en 1 boven mijn lip. Leuk ! Ik moet eens buiten komen en zal er weer uit zien als een monster. 😦

Toen mijn kuisvrouw er om 9u30 nog niet was, zag ik de bui al hangen. Om 10u30 belde ze om te zeggen dat ze verschrikkelijke pijn had in haar nek. Ze moest 4 dagen met een nek steun rond lopen en mocht niet werken. Lap ! Ik heb dan maar zelf gekuist want met het natte weer was het echt nodig. 😦

Er was in de namiddag een pensioen viering van een collega van mijn schat en hij moest de foto’s nemen. De receptie was niet ver van onze deur en we zijn te voet gegaan. Normaal gezien zijn dat leuke feestjes, die van zijn werk. Deze keer waren er veel speeches zodat we niet veel konden praten en zeveren. Het naar buiten moeten om te roken, in nat en winderig weer, was ook niet aangenaam. 😦

’s Avonds naar een optreden van The Strangles in de Stadsschouwburg van Brugge. Ik hoorde die vroeger niet graag, dus was het een beetje tegen mijn zin dat ik moest vertrekken. Het enige goede eraan, vond ik, was dat ik Stef daar zou zien. Het optreden was unplugged en steengoed ! Ik heb geen Punk gehoord. Ze hebben hun liedjes zeer rustig gebracht. Het was de eerste keer dat ik kon verstaan wat ze eigenlijk zongen. Ik ben toch blij dat ik het gezien heb. 🙂

De Afterparty, waar we niet lang zouden blijven, was ook steengoed. We zijn als bijna laatste naar buiten gegaan. 🙂

Mijn mannemens heeft ons veilig naar huis gebracht maar ik wilde nog niet naar huis. Eerst nog ene drinken in de Cohiba. Dat mijn neef daar aan het werk was, was een extra bonus. Zo heb ik hem nog eens gezien en de groetjes kunnen doen aan mijn broer, schoonzus en nichtje. Iets voor 3 uur had ik genoeg en wilde, eindelijk, naar huis. :-p

Geef een reactie

