Kira aan de leiband.

.flickr-photo { }.flickr-frame { float: right; text-align: center; margin-left: 15px; margin-bottom: 15px; }.flickr-caption { font-size: 0.8em; margin-top: 0px; }

Kira
Kira,
originally uploaded by micheleeuw.

Zo ga ik elke dag eens in de tuin wandelen met mijn kleine poes.
Ze kent het al goed : “Kom, mee naar buiten ?” Ze staat dan aan de schuifdeur geduldig te wachten tot ik haar leibandje aanklik en de deur open schuif.
Eerst rond de potplanten snuffelen, van het water in de onderzetters drinken en dan verder de tuin in. Ondertussen komt de grote Toyah ook kijken waar we mee bezig zijn om zich dan onder een struik te verstoppen.
Opeens een windvlaag of een vrachtwagen die passeert met veel lawaai en de kleine vlucht terug naar de terras, waar ze het veiliger vindt. Daar op de tuinbank nog eens alles inspecteren en terug naar binnen. Genoeg voor vandaag.
Bij regen is ze met geen stokken buiten te krijgen, gelukkig 😉

6 thoughts on “Kira aan de leiband.

  1. @ Annemie en Micheline :
    Bedankt. Foto’s genomen wanneer je het niet weet, zijn meestal goed hé.
    @ Menck :
    Neen, zolang ze niet komt als je haar roept. En ook omdat ik bang ben dat ze niet meer terug zou komen, zoals haar voorganger Chewy.

  2. Als ik Ozzy zou kunnen aanlijnen, zou ik hem mee kunnen nemen naar de Ardennen, maar ik denk niet dat dat zal lukken…
    Misschien een poging doen met Mickey?

Geef een reactie

