The joy of life.

Wat was dit een korte werkweek : 2,5 dagen. Ik haalde de dagen wat door elkaar maar ben toch niet gegaan wanneer ik niet moest 😉
Afgezien van het feit dat mijn chef weer zeer vies deed tegen me (omdat ik maandag gebeld had voor ziekte, waarschijnlijk), heb ik het beste van gemaakt. Het enige dat ze tegen me zei was dat er vlugger, meer moest gewerkt worden. Ik geef me normaal gezien altijd volledig dus heb ik nu het omgekeerde gedaan. Ik heb overal mijn gsm en sigaretten mee genomen zodat ze niet kon weten wanneer ik ging praten, plassen of roken. Wel heb ik goed gepresteerd maar dat kon ze toen niet weten. Ze moet maar eens proberen normaal te doen en beseffen dat er leven is buiten de RVA. Gelukkig ben ik volgende week opnieuw thuis, dus dat zal me nu een zorg wezen. Als je geen ‘groot’ verlof neemt heb je nog genoeg dagen over om de ‘bruggen’ te maken hé.

Gisteren heb ik mijn boek uitgelezen : ‘Niemand vertellen’ van Harlan Coben. Het verhaal begint dat 8 jaar geleden zijn vrouw werd vermoord en hij nu een e-mail ontvangt van haar …
Ik was deze waarschijnlijk voor of in de zomer begonnen. Toen ik begon te lezen kwam me er al iets bekend voor zodat ik dacht : ik ben hier al eens in begonnen. Hoog tijd dat ik nu eindelijk weet hoe het in elkaar zit. Het was spannend tot op het einde met dan nog een draai in de laatste zinnen. Schitterend.
Het was best gezellig : mijn schat gaan poseren, tv stil op de achtergrond, de kachel aan, mijn poezen bij me en storm buiten. Typisch lees-weer.

2 thoughts on “The joy of life.

  1. Kwam die e-mail dan uit het hiernamaals?
    Je bent er wel in geslaagd om mijn nieuwsgierigheid te wekken. Ik heb dat boek dus op mijn lijstje gezet.

Geef een reactie

