Dit is Belgisch …

Een demonstratiewedstrijd tussen Justine Henin & Goran Ivanisevic en Steffi Graf & Andre Agassi, ten voordele van ‘Children of Tomorrow’, in het Duitse Mannheim … Oorspronkelijk zou Henin tegen Graf spelen, maar deze laatste had zich geblesseerd tijdens training, dus hebben ze de mannen er maar bij gehaald. Henin heeft gewonnen met 7-5 en 6-2. Iets van gezien of gehoord op tv ? Neen ? Ik ook niet ! Daar kennen ze alleen nog voetbal en veldrijden, tegenwoordig. Ik heb het moeten lezen in de Zondagskrant ! Dat het koppel Agassi-Graf bijna nooit samen spelen was niet bijzonder genoeg. Blijkbaar wel voor de 8.000 toeschouwers.

Gehoord op de radio deze morgen : de Antwerpse Ring is niet goed ! De op- en afritten moeten veiliger gemaakt worden. Is die Ring niet juist af na maandenlange werken ? Heeft er dan niemand aan gedacht, terwijl ze toch bezig waren, om hier en daar iets te veranderen zodat er minder ongevallen zouden gebeuren ? Blijkbaar niet …

Wanneer krijgen we en nieuwe regering ? Of is dat een obscene vraag, tegenwoordig ?

5 thoughts on “Dit is Belgisch …

  1. Niets van gehoord op tv maar ik kijk dan ook zelden tv. Wel in drie kranten een artikel over gelezen dus zo obscuur was het nu ook weer niet. En de ‘echte fans’ lazen het natuurlijk op de site van Henin zelf 😛 (Ik ben toch soms een smeerlaptje hé)
    Er is geen straat in ons landje waar niet één of ander expert iets op aan te merken heeft. Het is hier uiteindelijk maar een klein landje en de plaats is beperkt en de financiële middelen zijn ook niet onbeperkt. Er zal dus altijd wel wat zijn. Ongevallen gebeuren trouwens omdat heel wat chauffeurs niet goed opletten. Je kan wegen nooit zo veilig maken dat er geen enkel ongeval meer gebeurd.

  2. @ Stef :
    Ik had gewoon, al is het maar een vermelding, willen horen op tv …
    Ik vond het gewoon typisch : het pas afgewerkt en er is al weer iets niet goed aan …
    @ Annemie :
    Ze zijn nu in herfstverlof. Dat vind ik nog het ergste. Wij moeten verlof intrekken om alles tijdig buiten te krijgen en zij … Ach, zoals ik zei : dit is Belgisch …

Geef een reactie

