Staking

Ik was gisteren blijkbaar een van de gelukkigen die weinig last had van de staking bij het spoor. Toen ik ’s morgens vertrok was de staking nog niet bezig en toen ik weer naar huis ging was de hinder op het traject naar Brugge minimaal. Uiteindelijk was ik met 10 minuten vertraging in het station van Brugge. Busines as usual. Het kon veel erger en ik heb al veel erger mee gemaakt dan gisteren. Wel een vreemd zicht dat de trein die twintig minuten eerder reeds vertrokken moest zijn, pas aankwam toen mijn trein vertrok. Dat daar nog zo veel volk geduldig op stond te wachten, vond ik ook opmerkelijk. Plus dat er toch minder volk aanwezig was dan gewoonlijk. Blijkbaar hadden toch heel wat mensen hun voorzorgen genomen. Persoonlijk zou ik daarvoor toch geen dag verlof voor willen opofferen. Dat gaat me een beetje te ver.
Posted by Picasa
2 thoughts on “Staking

  1. De manier word (tegenwoordig) verslag uit gebracht word op het nieuws is niet bepaald geloofwaardig (meer). De reporters zitten er wel meer naast.

Geef een reactie

