Super-lang weekend !

We zijn weer thuis en deze keer voor lang. Volgende week verlof, plaatjes gaan geven (ikke) en feestdagen. Dat is het goede aan november en de donkere dagen. Je ziet : het is nooit zo slecht dat het voor niets goed is … 😉

Gisteren opnieuw ietske gaan eten met mijn mama, zus en schoonbroer. Het was gezellig.
Zus heeft verteld van hun weekje in Turkije. De foto’s zijn prachtig. Niet moeilijk als je mooie mensen en dingen trekt. Ze hebben een zeer leuke tijd gehad, weer veel mensen ontmoet (mijn schoonbroer spreekt tegen ‘een hond met een hoedje aan’), lekker kunnen rusten bij aangename temperaturen. Hun batterijen zijn weer opgeladen. Ze kunnen er weer tegen.
Ik blijf liever in mijn huisje met mijn pc, tv en poezen. Elk zijn meug hé.

Mijn schat heeft geluk gehad. Hij moest gisterennamiddag en -avond poseren. Blijkbaar was de leraar er niet en heeft hij niet verwittigd. Dat betekend dat hij terug naar huis mocht en de sessie niet verplaatst wordt naar een andere datum. Goed hé : betaald worden om met ons ene te drinken. Zoiets gebeurd zelden dus was het extra leuk dat hij al terug was om 14u30 in plaats van na 22 uur.
Hij is met de auto naar de carwash geweest en heeft die zowel van binnen als van buiten gewassen. Hij is zo’n schat.

Morgenavond gaan we naar vrienden. Dat zal ook weer leuk worden : lekker eten en gezellig babbelen. We zullen foto’s van de poezen meedoen. Het zijn ook echte dierenvrienden en we zullen de avond vullen met verhalen over de fratsen van Kira en het jaloerse gedrag van Toyah. Zij zullen dan hun ervaringen vertellen van hun honden, die nu jammer genoeg gestorven zijn van ouderdom. Ik dan weer over mijn vroegere katten. We zullen een traantje moeten weg pinken …

Voor iedereen : een gezellig weekend !

3 thoughts on “Super-lang weekend !

Geef een reactie

