Series op tv.

We waren op het werk aan het spreken over de series die we volgen op tv. Ja, die vervelende chef was in verlof deze namiddag en komt morgen ook niet. Hoera ! Dus de sfeer was heel wat gemoedelijker en meer ontspannen.
Enfin, toen we bezig waren keken mijn collega’s nogal verbaasd en eerst begreep ik niet waarom. Daarna viel mijn euro : bijna bij vele Engelse en Amerikaanse (volwassen) serie zei ik : ik volg die ook of heb ik ook gezien.

Ik zal ze eens opsommen voor volgende week :
Maandag -> TV 1: De slimste mens; VTM: Aspe, McLeods Daughers; Ka2: Bones; VT4: Lost, Medical Investigation; VijfTV: Brothers & Sisters.
Dinsdag -> TV 1: De slimste mens; VTM: Shark; Ka2: Without a Trace, Jonny Zero; VT4: CSI, Keen Eddy.
Woensdag -> TV 1: De slimste mens; Ka2: Cold Case; VijfTV: The L Word.
Donderdag -> TV 1: 30 rock, De slimste mens; Ka2: House MD; VT4: CSI-NY.
Vrijdag -> BBC2: The Tudors.
Zaterdag -> Ka2: Smallville; VijfTV: Medium; BBC1: Robin Hood.
Zondag -> Canvas: The Story of India; Ka2: Stargate Atlantis,Gilmore Girls, 24; VT4: CSI-Miami, Justice; VijfTV: Criminal Minds.

Dit zijn enkel de series, geen films die ze uitzenden of die we op dvd hebben liggen.

Nu begrijp je wat ik bedoel wanneer ik zeg dat we met onze videorecorder (beneden), dvdrecorder en videorecorder (boven), soms nog niet genoeg hebben wanneer we niet kunnen kijken.

4 thoughts on “Series op tv.

  1. TV wordt hier amper gekeken, zeker in de week. Enkel het nieuws wanneer we niet te laat klaar zijn met eten en de afwas 🙂 Ik moet niet zeggen dat ik van meer dan de helft dat je opsomt nog nooit gehoord heb zeker 🙂 Saai hé.

  2. Ongelooflijk…
    Ik kijk vanuit de verte mee naar het nieuws (heb ik al op de radio gehoord meestal), en verder… ach, nu en dan eens een thriller op de zaterdagavond als ik echt te ‘gaar’ ben om iets anders te doen (lees: achter mijn computer of in een boek of over mijn handwerk gebogen te zitten)

  3. @ Annetanne :
    Bedankt voor je bezoek.
    De tv begint na de pc. Vroeger nog pulls gebreid tijdens het kijken. Tijd voor lezen en puzzels heb ik duidelijk niet meer.
    Gelukkig kunnen we elk doen wat we graag doen 😉

Geef een reactie

