Thuiswerk ?

Gisteren was mijn eerste dag terug op het werk.

Het goede eraan was dat ik ‘van telefoon’ was en dat de dag zeer vlug gegaan is. De vragen waren meestal weer om bij dood te vallen, maar ik heb me toch geamuseerd. Dat ik bijna geen spraak gekregen heb van mijn chef, had ik voorspeld. De collega’s, aan de andere kant, waren blij me terug te zien. Dat deed deugd.

Terwijl ik daar was heb ik inlichting ingewonnen voor een vriend van ons. Hij is ’s avonds bij ons thuis gekomen om te horen wat zijn opties waren. Blijkbaar heeft hij een zeer flexibele werkgever want hij kan overstappen van voltijds naar deeltijds wanneer hij wil. Ook kan hij volledig of gedeeltelijk als zelfstandige aan de slag, wanneer onze vriend dat wil. Zo heb ik er nog niet veel meegemaakt. Het moet aangenaam zijn voor zo iemand te werken. Kan dit nu beschouwd worden als thuiswerk ?

Door zijn bezoek hebben we naar bijna niets kunnen kijken op tv en dus alles opgenomen. Lost en Medical Investigation (VT4) op dvd, Bones (Ka2) en Aspe + McLeods Daughters (VTM) op video. We hebben dan nog gekeken naar Brothers & Sisters op 5TV. Zo hebben we weer een achterstand. Wanneer zullen we dit kunnen inhalen ? Gelukkig zit er geen haast op, het loopt niet weg.

Geef een reactie

