Collage – Back to work.

 

Dit is een groep foto’s die ik afgedrukt heb en morgen mee neem naar het werk. Zo heb ik mijn schatjes ook daar bij me.
We zijn gisteren eens met de kleine Kira in de tuin geweest, aan een leiband. Ze komt nog niet wanneer je haar roept, dus durfde ik het risico niet lopen dat ze te ver zou lopen. Het was geen succes : ze was bang en onwennig. Toyah was zeer jaloers heeft haar een tik op haar hoofd gegeven. De tuin is nog altijd zijn territorium en hij is niet van plan om het zomaar af te geven of te delen, blijkbaar. Het is het laatste dat volledig van hem is. De rest, de zetel, mijn aandacht, het eten, het speelgoed, het bed, … heeft hij al allemaal moeten delen.
Gisteren zat ze op mijn schoot zich te wassen en we konden niet nalaten een foto te nemen want ze zat er als een kangoeroe.
Dat Toyah een grote poes is kan je nu duidelijk zien. Of is Kira (nog) zo klein ?

Morgen terug gaan werken … na 2 weken. Dat zal weer aanpassen worden. Gedaan met slapen tot 9 uur met mijn poezen naast me, met rustig ontbijten, thuis zijn en spelen bij de poezen, bloggen, spelletjes op de pc spelen, …
Dat mijn chef niet aan te spreken zal zijn, zal me niet verwonderen. Zij begrijpt niet dat een mens kan ziek zijn. Ik zal het nemen zoals het komt en proberen veel werk te verzetten. Meer kan ik niet doen hé.

Posted by Picasa

2 thoughts on “Collage – Back to work.

Plaats een reactie