Besluit !

Ik heb besloten om toch maar een nieuw katje in huis te nemen. Mijn schat gaat ermee akkoord.
Ik mis die kleine nog verschrikkelijk maar moet de waarheid onder ogen zien en beseffen dat ze niet meer terug zal komen.
De grote Toyah verveelt zich verschrikkelijk. Hij is nooit gewoon geweest alleen te zijn want hij en zijn zusje zijn samen uit hun huis naar hier gekomen. De kleine Chewy ging er meestal alleen op uit, maar binnen of in de tuin waren ze samen. Het ging er soms eens luid aan toe. Ik wist dan niet of het om te spelen was of dat ze elkaar pijn deden. Ik wist ook nooit begonnen was, maar riep toch eens luid ‘Alleé!’ en ze hielden dan wel op. Nu wil hij altijd dat we buiten gaan maar spelen zit er niet in. Hij kruipt onder een struik en blijft daar. Wanneer we dan terug naar binnen komen, is hij verwonderd.
Ik hoop dat Toyah er mee speelt en dat ze overeen zullen komen.
Het is de wet van Murphy : nu zijn er nergens kittens tussen 6 en 8 weken te krijgen ! Het hele jaar door komen vrienden en collega’s vragen of ik geen poesje bij wil. Nu vraag ik er eentje van gelijk welk kleur of geslacht, en er zijn er geen. Typisch. Op het web zijn er ook geen rond Brugge. Ik zal toch naar het asiel moeten en 50 euro betalen …

5 thoughts on “Besluit !

  1. De beestjes die je in het asiel haalt zijn al gesteriliseerd zeker? Uiteindelijk zijn het allemaal sukkelaarkes op zoek naar een lief baasje hé…
    Heb ook het stukje over je vader gelezen, hoeveel tijd er ook voorbij gaat, dat gemis blijft even fel natuurlijk. Het laat wel zien dat je een fantastische vader had!

  2. @ Sandrissimo :
    Ik wil eentje van 6-8 weken, dus nog te klein voor operaties. Geen probleem : dat betaal ik met plezier zelf. Ja, juist daarom wil ik er toch eentje van daar.
    Hij had ook zijn mindere kanten, hoor … hij was een Mens.
    @ Micheline :
    Ik zal het morgen allemaal weten. Was te laat thuis om vandaag nog te bellen …
    @ Menck :
    Heb ik gedaan. Ik zal morgen eens bellen om vragen of ik niet mee moet naar de kooien want anders kom ik met alle kittens thuis …
    @ Annemie :
    Bedankt !

Geef een reactie

