Schattenjacht.

Deze namiddag gaan we op schattenjacht.
De vriendenkring, van mijn lief zijn werk, heeft weer een challenge-namiddag georganiseerd. De vorige keer waren het (Schotse) Highlandgames, nu is het een zoektocht in Oostende. We moeten een schop (?) en kompas meebrengen om de schat te vinden. Ik vermoed dat we veel te voet zullen moeten gaan, wat ik niet zo graag doe, maar het is goed voor de fysiek. Zo zal ik de vele noten afwerken die ik al gegeten heb 😉
Ik heb liever van die echte spelletjes : over een touw lopen die tussen 2 bomen is gespannen, met vaten rollen, boomgooien, oude volksspelen, katapult schieten, hoefijzers werpen, met een lange paal tussen boompjes lopen, … Wat we al gedaan hebben in vorige edities.
Vandaag is eens wat anders en het zal zeker ook leuk worden. Dat is het altijd : gezonde rivaliteit tussen de teams maar ook behulpzaam als het moet.
Hopelijk blijft het weer zoals het is : zonnig en niet té warm. Het natje en droogje, achteraf, zal zeker smaken !

We moesten zoiets ook met ons werk doen : steengoed voor de collegialiteit. Er is al van gesproken en de meeste waren ervoor te vinden. De vraag is wie de organisatie op zich zal nemen. Hopelijk komt het er ooit van …

5 thoughts on “Schattenjacht.

Plaats een reactie