Kilometerteller

Wie mijn andere blog leest, weet dat ik regelmatig fiets. Ik probeer elke week minimum 100 kilometer met de fiets te rijden. Dat is niet echt veel maar toch lukt het me de laatste maanden niet echt om die 100 kilometer te halen. Deze week stond dat ding op 2000 kilometer. In mei had ik reeds de kaap van 1000 overschreden dus heb ik er toch lang over gedaan om die tweede 1000 bij te krijgen. Ergens in maart heb ik dat ding gekocht. Dus zo’n 6 maanden geleden. Een kleine optelling leert me dat 6 maanden met telkens 4 weken en 100 kilometer per week 2400 kilometer geeft. Hopelijk kan ik er nu toch weer elke week op schema de aantal kilometers rijden die ik van plan ben. Ooit reed ik 7000 tot 9000 kilometer per jaar met de fiets. Dat zal dit jaar het geval niet zijn.
Posted by Picasa
One thought on “Kilometerteller

Geef een reactie

