Leuke dagen.

Vrijdagnamiddag heb ik een leuke namiddag doorgebracht met mijn goede vriend Stef. We hebben leuk zitten praten over allerlei onderwerpen : werk, collega’s, films, pc, werk, bloggen, … Kortom, zoals we altijd doen. Het was aangenaam !

Gisterenavond met zus, schoonbroer en vrienden gaan eten naar de ‘Zotte Muts’ in Beernem.
De afspraak was bij zus, dan allen in mijn auto naar café ‘De Blauwe Zalm’ in Assebroek (Brugge) voor een (eerste) aperitief. Daar zijn nog vrienden bij gekomen en dan met z’n allen naar het restaurant.
We hadden lang genoeg van voordien gereserveerd zodat we konden buiten zitten. Met het aangename zomerweer was dat net zo aangenaam want dan konden we blijven zitten om te roken …
We hebben zeer lekker gegeten voor een schappelijke prijs, het gezelschap was goed en we hebben gelachen dat de tranen langs onze kaken liepen. We waren (weer) de laatste die weggingen.
We zijn dan nog gezellig ene (?) gaan drinken in de Blauwe Zalm en rond 2u30 waren we thuis.
Het was een prachtige avond !

2 thoughts on “Leuke dagen.

  1. Ik heb een beetje veel over dat werk bezig geweest hé. Ik ben blij dat ik nog eens kon ‘ventilleren’ en dan vooral tegen iemand die het werk kent.
    So what als je de laatste buiten bent? Jullie hebben zich goed geamuseerd en dat was toch het voornaamste? Wie in de horeca werkt moet weten dat zoiets kan gebeuren en daar tegen kunnen. Anders werk je best niet in de horeca – zoals ik dus 😉

  2. @ Stef :
    Neen, je weet : 2 van de RVA samen en ze praten eerst en laatst over het werk. Geen probleem. Ventileer maar ! 😉
    Ik wilde maar zeggen dat we WEER de boel gesloten hebben, zoals al zo vaak …

Geef een reactie

