Weg ?

Een van mijn vaste stekken, waar ik dagelijks probeer te lezen, is Menck. Ik geniet van zijn schrijfsels en zijn manier van denken.
Gisteren en vandaag probeer ik te gaan lezen maar krijg de melding dat de schrijver alles gewist heeft. Het is toch niet waar zeker ? Heb ik weer iets gemist ? Een ruzie waar ik niets van weet ? Toch geen persoonlijke crisis ? Eerst Smiling Cobra en nu hij ook weg … Wat gebeurt hier toch allemaal ?
Weet iemand iets meer ? Ik wil me niet moeien en ben normaal gezien niet nieuwsgierig maar een klein woordje uitleg zou ik nu toch enorm appreciëren …

10 thoughts on “Weg ?

  1. Zou het komen door de opwarming van de aarde? Want ook ‘Dieu toch’ houdt het voor bekeken.
    Blijf hopen dat hij, Menck, Smiling Cobra straks weer herrijzen!

  2. Het ziet er niet naar uit dat Smiling C. en Menck binnenkort weer in blogland zullen verblijven…
    Zoals ik merk zijn er erg veel mensen die deze, laten we ze ‘top-bloggers’ of begenadigde schrijvers noemen, zeer zullen missen!!
    En toch…ik blijf ook hopen dat ze een of andere dag…..

  3. En alweer een mysterie gecreëerd dat vakkundig toegedekt wordt door de “inner circle”. Hilarisch toch hoe een blogger zijn trouwe lezers alles toevertrouwt, maar dan zonder boe of ba de boel opdoekt. Je weet wel wanneer hij gestoord werd tijdens het kakken, maar een woordje uitleg bij de drastische – en soms hogelijk theatrale – DeleteDaad is te veel gevraagd.

    En degenen die verward achterblijven, worden sussend-bemoederend toegesproken door de stilzwijgende clan.

  4. De redenen voor het schrappen van mijn blog dienen te worden gezocht in mijn privéleven. Sommige dingen vertrouw ik nu eenmaal liever niet aan het internet toe.
    De deletedaad is dus allesbehalve theatraal, beste Herman, maar berust simpelweg louter op persoonlijke motieven die ik, in tegenstelling tot mijn kakperikelen, niet te grabbel wens te gooien.

  5. @ cursief huigje, nagolore en Micheline :
    We zullen hem zeker missen !

    @ annemie :
    Meer moet ik ook niet weten.

    @ herman b :
    Daarvoor is iedereen vrij om te schrijven wat en waarover hij wil.

    @ Menck :
    Je hebt gelijk dat je niet alles vertelt en sorry voor het neuzen. Ik begrijp en aanvaard je uitleg volkomen : meer moet dat niet zijn.
    Ik vind het zo doodjammer dat ik je niet meer zal kunnen lezen.
    Het ga je goed …

  6. @ Pieter :
    Ja, ik dacht ook zoiets …

    @ Menck :
    Bedankt voor de link en ik heb onthouden : I’ll be back 😉
    Laat me weten waar je te vinden zal zijn hé.

Geef een reactie

