Life goes on …

Nog steeds geen nieuws van onze kleine poes – goed of slecht … maar The Beat goes on en zo ook het leven …

Donderdag zijn we naar Kinepolis geweest om de film ‘The Fantastic 4 : the Rise of the Silver Surfer’ te gaan bekijken. We hadden nog vrijkaarten die ik met bloegeven heb ‘verdiend’, dus waarom niet ? We zijn er eens uit. Wij vonden de film zeer spectaculair en steengoed ! Wij houden van zo’n films dus begrijpen we niet hoe het komt dat hij is afgekraakt in de media …

Gisteren hebben we thuis 2 films op dvd bekeken, mét de surround aan, en ik denk dat ik niet meer naar de cinema zal gaan. Waarom zou ik ? Thuis heb ik even goed en (bijna) even groot beeld, even goed geluid én ik kan roken/eten/drinken en stoppen wanneer ik wil. Geen verplaatsing en geen schildgevoelens dat we met de auto gaan alhoewel het complex op (lange) wandelafstand is, niet wachten tot het begint, geen reklame, … Ik wacht in het vervolg enkele weken/maanden tot, ie op dvd uitkomt of we het kunnen kopiëren, en blijf thuis. Net zo gezellig !

Nog 2 dagen rustig thuis en dan opnieuw naar het werk. Het is niet mijn beste verlof geweest (met de poes) maar alles is beter dan daar zijn. Binnen 2 weken verhuist de RVA en ik kan me voorstellen dat er nog veel gewerkt zal moeten worden tegen dan, want we verliezen ongeveer een week en de gevallen moéten op tijd buiten zijn ! Alleen jammer dat het weer dezelfde zullen zijn die opgejaagd zullen worden …
Maar dat begint pas maandag, nu nog genieten van onze laatste 2 dagen congé.

Geef een reactie

