Terug …

Vandaag waren er weer collega’s die terug kwamen uit verlof.

Diegenen die naar het buitenland zijn geweest, hebben het goed gesteld en hebben nog kunnen genieten van het mooie weekend. Diegenen die in het land gebleven zijn waren minder tevreden en zweren dat ze volgend jaar niet in ons regenlandje zullen blijven.
Ik heb vele reisverhalen gehoord. Ook hebben ze uitgebreid verteld waar het mooi is en waar je moet gaan om lekker te eten. Zowel in binnen- als buitenland.
Alhoewel er veel werk is, hebben ze niet veel gedaan. Enigzins te begrijpen : als je zo enkele weken ‘er uit’ bent geweest, zit de routine er nog niet direct terug in. Morgen zal dat al een stuk beter zijn, hoop ik.
Ze waren geen van allen blij om terug te komen werken. Hoe zou je zelf zijn ?

En u ? Welke vakantieverhalen kan/wilt u met ons delen ?

4 thoughts on “Terug …

  1. Ik vrees dat de vakantiestek in mijn verslagen zich nog het best laat omschrijven als de ‘costa veranda’. Kortom: weinig boeiend, allemaal. 😉

  2. Ik moet mij wat vakantie betreft aansluiten bij Menck! Costa pelousa…maar zo heb ik het eigenlijk liefst en echtgenoot ook! En we zijn het ganse jaar met verlof want echtgenoot is gepensioneerd (70).Ik daarentegen ben 14 jaar jonger maar ging na de geboorte van oudste van de 3 niet meer werken.
    Mij hoor je niet klagen… 😉

  3. @ allemaal
    Jammer voor mij en deze blog, maar ik weet dat als je niet weg gaat, er weinig te vertellen valt …
    Thuis/in de omtrek blijven kan ook leuk zijn, hé.

Geef een reactie

