Kneistival

We zouden vandaag naar Kneistival gaan om Billy King maar vooral Dr. John te zien, maar we gaan niet : het regent 😦
De ‘put’ van Heist is een zeer gezellige plaats om gratis naar muziek te gaan luisteren, maar als het regent of koud is, niet ! Dan sta je daar maar een beetje dood te gaan, vind ik.
Ik geef er niet helemaal om dat we niet gaan, ik wil nog een avond in mijn zetel doorbrengen … Dat zal dus lukken 😉
Woensdag naar Björn Again en donderdag naar A.Brand … als het niet regent !

6 thoughts on “Kneistival

  1. Ik vrees dat de ‘put’ van Heist vandaag aardig zal ondergelopen zijn. Dat k*tweer ook altijd! ’t Is hier nog geen minuut droog geweest vandaag.
    Ik had anders Billie King ook wel eens aan het werk willen zien, especially drumster Isolde Lasoen. 😉

  2. Mocht je ooit eens te weten komen waar en wanneer PreuteLeute (van Oostende, ken je die?) optreedt, laat het me dan maar es weten. Live zowel als op schijf zijn die gasten machtig en hilarisch. Leve het West-Vlaamse dialect!

  3. Dat blijft ook maar zo van dat wisselvallig weer hé? Sorry dat ik al zo lang niet langs kwam, het is de laatste tijd zo druk! Ben nu mijn schaai aan het inhalen…

  4. @Menk
    ‘k Zal eens kijken wat ik kan vinden …
    @Sandrissimo
    Geen probleem : we hebben allemaal nog een leven hé 😉
    Altijd welkom !

Geef een reactie

