Klaproos

Morgen zijn we 8 jaar samen !

Ik woonde pas terug alleen en wilde naar het Axion Beach Rock te Zeebrugge want Simply Red en de zanger van The Fine Young Canibals kwamen optreden. Ik heb drempelvrees dus was ik aant zagen bij mijn vrienden om te gaan. Opeens de deurbel en hij staat daar met de vraag of ik niet mee wil naar Axion Beach ! Hij heeft vrijkaarten en ik een auto. Natuurlijk wel !
Wij, op 16 juli 1999, samen ernaar toe. Hij moest foto’s nemen en liet me soms alleen. Geen probleem : het was mijn eerste strandfestival en ik kon eens rustig rondkijken. Opeens krijg ik een zoen in mijn nek. Ik draai me om en daar is hij terug. Ik waarschuw hem dat hij niet verliefd op me moet worden omdat ik eerst wat alleen wil blijven om te ‘profiteren’ van mijn herwonnen vrijheid. Hij ging akkoord.
Na de optredens wij samen terug naar Brugge. We gaan nog 1 drinken in een café niet ver van waar we wonen, maar die was al dicht. Dan maar naar mijn huis : ik heb ook bier in de frigo …
Hij is niet meer weggegaan. Het stoorde me niet omdat ik dan iemand had om mee naar binnen te gaan want hij wist hoe het was : ik ging genieten van het leven.
Na enkele maanden hoorde ik hem binnen komen. Mijn hart sprong op, vlinders in mijn buik en ik was verliefd. Ik heb genoten van mijn vrijheid : met hem !
Nu, 8 jaar later, zijn we nog steeds gelukkig. We hebben soms een discussie of eens ruzie maar de gevoelens voor elkaar zijn er nog steeds. Soms, wanneer ik zijn voetstappen hoor of wanneer ik hem van op een afstand bezig zie, springt mijn hart nog op en voel ik vlinders 🙂

Daarom is dit voor jou, mijn liefste :

6 thoughts on “Klaproos

  1. Pingback: Stokjes. « Mich & co.

  2. Pingback: 9 jaar samen ! « Mich & co.

  3. Proficiat…

    Hebben jullie soms nog foto’s van Simply Red in Zeebrugge!
    Dit was mijn eerst SR concert… ondertussen reisde ik Europa rond…voor concerten van Hucknall en Co

    Groetjes en nog een lang leven samen…

Geef een reactie

