Fris !

Ik ben er weer door ! Ik voel me fris en monter 😉

Vroeger ging dat vlugger, na een avondje uit, maar tegenwoordig heb ik toch een volle dag nodig … Oud worden hé 😉

Gisteren was er nog BurgRock waar we naartoe zouden gaan. We hadden dinsdag, in de roes van de avond, afgesproken. Maar gisteren werd al vlug duidelijk dat niemand zin had om te gaan, aangezien we nog wat ‘doef’ waren … Mijn zoet had weer enorm last van hooikoorts en heeft de hele avond, tussen de niesaanvallen door, in de zetel geslapen tot hij naar ons bed is gegaan. Gelukkig heeft hij vannacht goed geslapen en is hij kunnen gaan werken.

Ik zal me vandaag weer onledig houden met zalig pc-en en dvd’s bekijken.

Het zal een warm, zonnig weekend worden, zeggen ze. Het mag wel en dan zou ik wat moeten zonnebaden, want ik ben nog spierwit ! Toch voor mijn doen. Ik ben zelfs nog niet naar de zonnebank geweest, wat ik normaal gezien doe. Het zal toch niet té warm worden hé ? Hier vallen we altijd van het ene uiterste in het andere. We zullen zien 🙂

5 thoughts on “Fris !

  1. @Sandrissimo
    We hebben het tamelijk rustig gehouden maar ik kan niet goed tegen gewoon bier : ik drink altijd Rodenbach. Daarvan kan ik er meer drinken zonder ziek te zijn de volgende dag. Maar ze moeten te verkrijgen zijn hé 😉
    @Stef
    Ik bekom vlug van het werk maar ik ga ik niet veel, deze zomer en het is niet zo ver …
    😉

Geef een reactie

