Zeewijding – nagels

Mijn zoeteke is naar de zeewijding vanuit Oostende. Ik kon ook mee, maar had geen zin om vroeg op te staan. ’t Is zondag hé. Hij is mee met een garnaalboot en ik vrees dat ik niet tegen de reuk zou kunnen. Hij is mee voor de ervaring en de mogelijkheid om speciale foto’s te nemen, niet uit overtuiging want we zijn niet gelovig.
Hopelijk heeft hij even goed weer als ik hier : zon en wolken, maar droog. Het heeft vannacht genoeg geregend, heb ik gemerkt.

Ik heb gisteren in ons tuintje gelopen en (weer) foto’s genomen van onze bloemen en die op Flickr heb gezet. Check them out !

Ik heb gel-nagels die ik elke 4 weken laat vervangen. Het is de enige manier om mijn nagels lang te houden. Vroeger, toen ze eens allemaal ‘lang’ waren nam ik er een fotokopie van :-p Nu zijn ze veel langer dan toen en veel sterker. Ik zie dat zeer graag en heb er met plezier die 45 euro voor over.
Veel last heb ik er niet van : ik doe (bijna) geen huishoudelijk werk en typ met mijn nagels i.p.v. mijn vingertoppen.
Normaal neem ik witte tippen en de rest gewoon roze. Wanneer ik ze niet wil laten inkorten, neem ik een vol kleur. Zo lijken ze korter en krijg ik geen gezaag aan mijn hoofd dat ze zo/te lang zijn. Ik had al eens een zonnig oranje gekozen, nu zijn ze bruin. Het is gewoon worden als je al jaren witte tippen hebt …
Op mijn ringvingers doet ze altijd iets speciaals. Enkel daar want alle vingers zo vol zetten, zie ik niet graag. Ik ben van plan, als ik het niet vergeet, om van iedere nieuwe creatie een foto te trekken en op Flickr te zetten. De eerste staat er op. Als je de eerste weken iemand met zo’n nagel ziet rondlopen, ben ik het, want het iedere keer uniek 😉
Mijn nagels groeien naar beneden en zien eruit als echt klauwen ! Weinig mensen zien dat graag, maar ik natuurlijk weer wel. ’t Zou niet raar zijn.

2 thoughts on “Zeewijding – nagels

  1. Vroeger kon ik mijn nagels nooit lang laten groeien, ze braken altijd af. Tegenwoordig valt dat wel mee, maar ik knip ook nooit meer aan mijn nagels, alleen de vijl komt nog in de buurt!

Geef een reactie

