thuis

Ja, ik heb er weer een zeer korte week van gemaakt : mijn zoetje was gisteren thuis. Hij was zeer moe wegens het weinig slapen door zijn hooikoorts. Ik heb gisteren namiddag verlof genomen en deze voormiddag ook. Voor deze namiddag had ik al recup gevraagd. Een week van 2,5 dagen werken is de max !

Ik zal verjaardagskaartjes maken met Windows Draw, want er zijn enkele collega’s die verjaren en natuurlijk ook voor mijn liefste. Zijn verjaardag is zondag en ik wil iets speciaals uit mijn mouw schudden. Zijn cadeaus heeft hij al gehad want de tele-lens is gisteren toegekomen. Toch wil ik nog iets geven op de dag zelf. Heeft iemand een idee ?

Het klank- en lichtspel van 2 nachten geleden was zeer intens. Ik heb het allemaal gezien want ik was nog niet in slaap gevallen. Het onweer zat rondom ons en de lichtflitsen kwamen van alle kanten. Sommige waren zeer luid. Gelukkig ben ik niet bang.
Er is veel water gevallen maar de goten en riolen hebben alles kunnen slikken, gelukkig. Gisteren was alles weer proper en prachtig weer.

Ze hadden nochtans een bewolke, regenachtige dag voorspeld. Had ik het geweten dan had ik eergisterennacht de was gedaan en gisteren buiten gehangen. Ik had gehoopt dat het vandaag terug een zonnige dag zou worden en heb gisterennacht gewassen. Die kan ik (nog) niet buiten hangen omdat de zon er (nog) niet door komt, integendeel, het dreigt te regenen. Gelukkig hebben we een droogkast …
Ik zit hier te bedenken dat schrijven over het weer en de was geen spannende onderwerpen zijn, hé.

Ik zal maar aan die kaartjes beginnen dan heb ik nog tijd om spelletjes te spelen 🙂

4 thoughts on “thuis

  1. @Sandrissimo
    Is dat niet verschrikkelijk warm wanneer de zon uit zit ? Ik heb hier grote koepels en in de zomer is het hier bijna niet te doen !

Geef een reactie

