Babbeluurtje – Praatdagje !

Op het werk, vandaag, was het (weer) niet te doen : ze hebben de hele dag zitten kletsen i.p.v. werken 😦

De onderwerpen waren :
De barbeque van vorige vrijdag, natuurlijk. Wie er (te) dronken was, wie er zich onheus heeft gedragen, wie ruzie/woorden heeft gehad met wie en waarover, wie met wie is meegegaan en dat ze dat ‘verdacht’ vinden, dat ze dan nog naar het huis zijn geweest van iemand voor (nog) een drankje en dat het er zo vuil was, … Ik was nuchter op de bbq en heb niets vreemds gemerkt. Sommigen waren wat luider dan anderen, maar we weten altijd wie dat is : de grootste roddelaarster van vandaag 😦 Dat de anderen zo mee deden stootte mij tegen de borst !
De verkiezingen, natuurlijk. Wie ze gezien hebben toen ze zijn gaan stemmen en wat er gezegd werd, dat ze niet op de winnaars gestemd hebben, dat we meer belastingen zullen moeten betalen, dat er veel zal veranderen ook op ons werk, …
Dat Henin gewonnen heeft in Frankrijk en dan nog een heel stuk over haar familie, …
Wat ze in het weekend klaar gemaakt hebben om te eten of waar ze zijn geweest, wat ze gegeten hebben, hoeveel het kostte en of het lekker was, …
Naar welke programma’s/films ze gekeken hebben de laatste dagen en zo je het niet gezien zou hebben : ‘Ewel, ik zal je eens vertellen hoe het ging, hé …’

Ik had weer koppijn vanaf 9 uur tot ik thuis kwam ! Dankt U, collega’s.

Mijn naaste collega’s en ik hebben, zo goed of zo kwaad het ging, verder gewerkt om toch zo veel mogelijk dossiers buiten te krijgen. Raad eens wie er morgen in de kwaliteitscontrole zal zitten ? Zeker niet diegenen die geen slag gedaan hebben vandaag 😦

2 thoughts on “Babbeluurtje – Praatdagje !

  1. De enige keren dat ik niet ‘in de kwaliteitscontrole zit’ zijn de dagen dat ik niet op het werk was. Ja, ik kan het me goed voorstellen. Geen chef in de bureau of hadden die een kater? 😉

Geef een reactie

