Canon EOS 30d

.flickr-photo { }.flickr-frame { float: right; text-align: center; margin-left: 15px; margin-bottom: 15px; }.flickr-caption { font-size: 0.8em; margin-top: 0px; }

Toyah
Toyah,
originally uploaded by micheleeuw.

Na het VERPLICHTE stemmen had ik eindelijk tijd om onze nieuwste aanwinst eens te testen. Deze foto heb ik genomen met het nieuwe toestel.
Ik was mijn Toyah aan het plagen met een stukje bamboe. De snelheid waarmee een foto wordt genomen is schitterend én je kan er meerdere na elkaar nemen zodat je een beweging kan volgen. Dit is de max !
Ik kon me (weer) niet inhouden en heb in 1 ruk ongeveer 70 foto’s genomen van de poezen en onze tuin. Waarom niet ? Het is een zeer gebruiksvriendelijk toestel : zet zelf scherp, blijven drukken is blijven foto’s nemen. Mijn lief zal nog wel veel meer toepassingen vinden, maar ik ben al tevreden.
Ik heb er enkele op Flickr gezet. Ga gerust eens kijken en zeg wat je ervan vindt.

4 thoughts on “Canon EOS 30d

  1. Cool! Mijn Olympus is al een paar jaartjes oud (ik denk zelfs dat ik hem nog in Belgisch geld betaald heb…) en ik erger me een ongeluk aan de tijd tussen het afdrukken en het maken van de foto. Zo mis je dingen…
    Misschien stilaan toch eens gaan uitkijken naar een vervanger…

  2. Ik ben, net als Pat, nogal voor Canon. De Powershot G7 staat hoog op mijn verlanglijstje. Een EOS is voor mij te hoog gegrepen. Daarvoor ben ik nog niet genoeg fotograaf. 😉

  3. @Sandrissimo:
    Wij hebben 2 zo’n ‘kleine’ digitaaltjes en nu ik met de ‘grote’ getrokken heb, wil ik niet meer terug : veeeeeeel te traag 😉

    @Stef:
    Die G7 is ook een ‘sneltrekker’ maar je kan geen andere lenzen opsteken … Zeer geschikt voor jou, zegt Pat.

Geef een reactie

